miercuri, 19 februarie 2020

Decalocul sau despre viață să vorbim.

1. ”Eu sunt Dumnezeul tău. Să nu ai alți dumnezei în afară de Mine.”
Prieteni n-o să vă obosesc vorbindu-vă despre Dumnzeu. Fiecare este liber să-l aibă sau nu.
Vreau să vorbesc despre INTERNET. Despre dumnezeul tuturor, căruia i-am devenit sclavi, robi, de care depindem ca de un drog foarte putenic. Cu el ne trezim, cu el mergem pe drum spre școală, universitate, serviciu, cu el ne petrecem pauzele, cu el revenim acasă, iar acasă tot cu el suntem. Am devenit într-atât de dependenț, încâ atunci când ne lipsește ne simțim panicați.
Ne-am dezvățat a comunica, a ne spune unii altora succesele și insuccesele de peste ziuă. Nu ne mai interesează de-i merg bine treburile celui de aproape.
Oriunde am ajunge, în țară su peste hotarele ei, ne interesează dacă în odaia de hotel este internet. Apă poate să și nu fie, important e să fie internet.
O vecină mi se plângea că nu-i mi vin nepoții în ospeție, pentru că... nu are internet. În schimb are multă dragoste pentru ei, iar aceasta este deja o altă poveste. Că și povetile au fost înlocuite cu acelaș internet.
Rupeți-vă pentru o clipă de la ecranele telefoanelor mobile și priviți câți sunteți pe net în drum, în transport, în magaziin, în cafenele și veți înțelege poate cât suntem de străini, că în caz de un accident, nimeni nu se va rupe de la ecrane să ne ajute, ba dimpotrivă, va filma pentru a posta și a acumula mai multe laicuri.
O lume lipsită de DUMNEZEUL ADEVĂRAT, o lume în care comunicarea a trecut și ea pe net: fără majuscule, fără semne diacritice, fără sintaxă elementară, că de punctuație nici că mai vorbesc.

Un comentariu:

  1. Bună, numele meu este Nira. Am fost într-o relație cu Anderson de ani de zile, dar s-a despărțit de mine. Am încercat tot ce am putut să-l recuperez, dar totul a fost în zadar. L-am vrut cu adevărat înapoi din cauza dragostei pe care o am pentru el. L-am implorat cu tot, i-am făcut promisiuni, dar a refuzat. I-am explicat prietenei mele problema mea, iar ea mi-a sugerat să iau legătura cu un vrăjitor care m-ar putea ajuta să fac o vrajă pentru a-l aduce înapoi. Deși nu am crezut niciodată în vrăji, nu am avut altă opțiune decât să încerc. Așa că i-am trimis un e-mail vrăjitorului și el m-a asigurat că totul va fi bine în trei zile și că fostul meu se va întoarce la mine. În mod surprinzător, s-a întâmplat în a doua zi în jurul orei 16. Fostul meu m-a sunat, și-a cerut scuze pentru tot și a spus că mă vrea înapoi pentru că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și m-am întors la el. Am început să trăim împreună fericiți din nou. Le-am promis oricui cunosc care are o problemă de relație că îi voi trimite la singurul vrăjitor adevărat și puternic care m-a ajutat cu problema mea. Dacă aveți nevoie de ajutorul lui, îi puteți trimite un e-mail la babawalewiseman01@gmail.com El oferă diferite tipuri de vrăji, inclusiv vrăji de dragoste, vrăji de dragoste pierdută, vrăji de divorț, vrăji de căsătorie, vrăji de legare, vrăji de rupere, alungarea unei persoane dragi din trecut. , vrăji de promovare a muncii, vrăji de satisfacție și leac pentru orice boli de care suferiți. Contactați-l pentru o soluție de durată la orice problemă ați putea avea.
    prin babawalewiseman01@gmail.com WhatsApp +2348136951551 viber: +2348136951551

    RăspundețiȘtergere