sâmbătă, 15 martie 2014

Dedicație FEMEII

De ziua Ta de Dumitru Babin

Femeie - Zînă,
Femeie - Floare,
Femeie - Rană
care mă doare.
Femeie - Farmec,
Femeie - Dor,
Femeie - Aripi
cu care zbor.
Femeie - Cîntec,
Femeie - Vers,
               Femeie - Lacrimi
    ce nu le-am şters.
Femeie - Umbră,
      Femeie - Vis,
            Femeie - Versuri
ce nu le-am scris.
Femeie – Înalturi,
Femeie - Zbor,
Femeie - Noapte
plină de dor.
Femeie - Zbucium,
Femeie - Chin,
Pocal cu viaţă
şi moarte plin.
Femeie - Cine,
Femeie - Cum,
Femeie - Undă,
Femeie - Fum.
Femeie - Clipă,
Femeie - Veac
În care uite
Abia de-ncap.
Femeie - Taină,
Femeie - Zi
Fără de tine
Cine aş fi?
Femeie - Foaie,
Femeie - Pix,
Femeie - Gînduri
Ce nu le-am zis.
Femeie - Apă
Tot ea Pămăînt,
Femeie - Şoaptă,
Tot ea  şi Cînt.
Femeie - Munte,
Femeie - Mare,
Femeie - Iarbă
De alinare.
Femeie - Lege,
Şi ea Povaţă
Care întruna
mă tot învaţă.
Femeie - Rîu,
Tot tu Cişmea
Ce curgi de-o viaţă
Prin viaţa mea.
Femeie - Mamă
Ce vrea să fie,
Femeie - Soră,
Tot ea Soţie.
Femeie - Ploaie,
Femeie - Vînt,
doar lîngă tine
Eu sînt ce SÎNT...


(08.03.2009)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu