joi, 20 februarie 2014

Despre mine și nu numai...

A spune astăzi că sînt Dumitru Babin ar însemna să nu spun nimic, dacă nu aş zice că am adunat în acest nume mult nesomn şi nehodină, un chin al căutării se Sine şi Adevăr. Am umblat drumuri în lung şi-n lat; am stat închis cîteva luni în grija mamei; am alergat apoi în urma căruciorului, pentru a prinde gustul călătoriilor; am umblat pe uliţele satului, pentru a prinde dragostea pentru casa părintească, am fost apoi la Polul Nord, pentru farmecul Aurorei Boreale şi nu numai; am sorbit „vraja multor cuvinte”, pentru a o aduce învăţăceilor mei...Mă trezesc la miez de noapte, ca să nu mai am somn pînă dimineaţa, dacă am visat un vis frumos (văd vise în somn şi cu ochii deschişi, vise pe care le trăiesc lîngă oamenii pe care îi iubesc şi fără de care m-aş fi uscat ca un fir de iarbă retezat, mă trezesc şi..).Vin astăzi să dezvălui o mare taină: am pierdut cheia de la lacătul casei mele, şi ţin uşa deschisă pentru acei rămaşi de tren sau autobuze, am muşcat cu o gură mai puţin din pîinea de pe masă, pentru a potoli o foame întîrziată a vreunui călător, am uitat nebăut un gît de apă de izvor, pentru ca s-o las unor buze arse de focul setelor mistuitoare, am uitat să plec de acasă, cînd cineva mi-a cerut prezenţa; nu m-am ascuns de lacrimile durerii, cînd îmi petreceam în ultimul drum pe TATA nici de cele ale bucuriei, cînd mi-am întîlnit Dragostea Adevărată, sau cînd îmi venea pe lume Cel care mi-a luat numele şi rostul – Fiul, vin...   (noiembrie2003)

***
Cugetări

Mai mult urîm de cît iubim:
Urîm singurătatea, şi ne naştem ...
Urîm tăcerea, şi cîntăm...
Urîm moartea, şi trăim...
Şi doar femeia o iubim,
ca să le avem pe toate din plin:
şi singurătate, şi tăcere, şi moarte...

Un comentariu:

  1. Împărtășesc această mărturie partenerilor care suferă în relațiile lor, deoarece există o soluție durabilă.
    Soțul meu ne-a lăsat pe mine și pe cei 2 copii ai noștri pentru o altă femeie timp de 2 ani. Am încercat să fiu puternică doar pentru copiii mei, dar nu am putut controla durerile care îmi chinuie inima. Am fost rănit și confuz. Aveam nevoie de ajutor, așa că am făcut o cercetare pe internet și am dat peste un site unde am văzut că Dr Dawn acuna, un vrăjitor, poate ajuta la recuperarea iubiților. Am contactat-o ​​și a făcut o rugăciune și vrăji speciale pentru mine. Spre surpriza mea, dupa 2 zile, sotul meu s-a intors acasa si m-a implorat pe mine si pe cel al copilului. Așa ne-am reunit din nou și a fost multă dragoste, bucurie și pace în familie.
    Puteți, de asemenea, să contactați Dr dawn acuna, un puternic vrăjitor pentru soluții,
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    *Dacă vrei vraja pentru a atrage un iubit.
    *Dacă vrei ca vraja să rămână însărcinată.
    *Dacă doriți vraja pentru a opri avortul spontan.
    *Dacă vrei vraja pentru a vindeca orice boală și altele.
    Contactați-o pe e-mailul ei de contact { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere